تبلیغات
همه چی دون - موی سالم با این خوراکی‌ها

موی سالم با این خوراکی‌ها

چهارشنبه 11 آذر 1394 03:02 ب.ظ

 
آنچه را که به دهان می‌گذارید بیشتر سلامت موهایتان را تضمین می‌کند تا محصولات بهداشتی گران قیمت مو.
 
اگرچه گردو حاوی مقدار کمی سلنیوم است، اما در افرادی که دچار کمبود این ماده معدنی هستند و دچار ریزش مو می‌شوند، می‌تواند بسیار مفید باشد.
 
پروتئین، روی و امگا 6 موجود در دانه کدو تنبل باعث رشد مو می‌شود.
 
اگر موهایتان حالت خود را از دست داده، شروع به خوردن خوراکی‌هایی مانند سیب زمینی شیرین کنید چون سرشار از بتاکاروتن است و بدن آن را به « ویتامین آ » تبدیل می‌کند. در واقع هر سلول از بدن بدون مقدار کافی « ویتامین آ » نمی‌تواند وظایفش را بدرستی انجام دهد. « ویتامین آ » به محافظت و تولید روغن‌هایی که پوست سر شما را تقویت می‌کنند کمک می‌کند و کمبود آن می‌تواند باعث خارش و شوره سر شود.
 
تخم مرغ با پروتئین بالا، روی، سلنیوم، گوگرد و آهن، یک ماده معجزه آسا برای موهای شماست. همچنین به سلولها کم می‌کند تا به فولیکولهای مو، اکسیژن برسانند.
 
اسفناج همراه با سایر سبزیجات تیره رنگ دیگر حاوی آهن، بتاکاروتن، فولات و «ویتامین ث» است و به حفظ فولیکول‌های سالم مو و تولید روغن‌های پوست سر کمک می‌کند.

منبع: سلامانه
برچسب ها: موی سالم با این خوراکی‌ها ،
 
دوشنبه 30 مرداد 1396 09:50 ق.ظ
I know this if off topic but I'm looking into starting
my own weblog and was wondering what all is needed to get
setup? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
I'm not very internet smart so I'm not 100% certain. Any tips
or advice would be greatly appreciated. Thanks
جمعه 18 فروردین 1396 03:39 ب.ظ
Your mode of explaining the whole thing in this piece of writing
is actually good, every one be capable of effortlessly understand
it, Thanks a lot.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر